Proměny prezentace osobnosti a díla Milana Kundery od 90. let po současnost ve středoškolských učebnicích
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá proměnami prezentace díla a života Milana Kundery ve středoškolských učebnicích a čítankách vydávaných od 90. let 20. století po současnost. Teoretická část práce se okrajově zabývá nástinem didaktických metod, systémů a zásad výuky literatury a jejich vývojem. V teoretické části je zahrnuta i analýza soustředící se na výběr Kunderových děl použitých v učebnicích. V praktické části je pozornost zaměřena na rozbor učebnic a čítanek. Práce zkoumá, jakým způsobem se prezentace Kunderova díla v analyzovaných učebnicích v průběhu let proměňovala.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Historicko-literární studia: Historicko-literární
Studijní program
Historické vědy
Signatura tištěné verze
D37514
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Kundera, Milan, učebnice, čítanky, středoškolská četba, literární výchova, analýza, literární didaktika, Kundera, Milan, textbooks, reading-books, high school reading, literary education, analysis, literary didactics