Rovné příležitosti v oblasti inkluzivního vzdělávání, podpora studentů se specifickými potřebami v České republice a příklad dobré praxe Univerzity Pardubice
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2017
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Abstrakt
Příspěvek se orientuje na problematiku rovných příležitostí v oblasti inkluzivního terciárního vzdělávání a shrnuje zkušenosti v oblasti vzdělávání a podpory studentů se specifickými potřebami (SP) na Univerzitě Pardubice.
Rozsah stran
p. 5-19
ISSN
2570-7612
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích : aktuální trendy v pedagogicko-psychologické diagnostice a poradenství v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání, volume 1, issue: 1
Vydavatelská verze
http://odborne.casopisy.palestra.cz/index.php/dap/article/view/125
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Rovné příležitosti, student se specifickými potřebami (SP), terciární vzdělávání, inkluzivní vzdělávání, Univerzita Pardubice (UPa), Equal opportunities, the student with specific needs (SN), tertiary education, inclusive education, University of Pardubice (UPa)