A New Scheduling Approach to Train Platforming Problem

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Akyol, Emine cze
dc.contributor.author Volek, Josef cze
dc.contributor.author Sarac, Tugba cze
dc.contributor.author Bulíček, Josef cze
dc.date.accessioned 2017-09-19T11:58:28Z
dc.date.available 2017-09-19T11:58:28Z
dc.date.issued 2017 eng
dc.identifier.issn 1801-674X eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/69551
dc.description.abstract The aim of the paper is to introduce a decision-making tool for assignment of trains to platforms. Train platforming problem is formulated as special case of parallel machine scheduling problem in which jobs and parallel machines are synonymous with trains and tracks. Objectives of the model are to minimize total delay of trains and to maximize number of trains (station capacity) and to maximize number of connecting trains assigned to the same platform. eng
dc.format p. 5-18 eng
dc.language.iso eng eng
dc.relation.ispartof Perner´s Contacts, volume XII, issue: 2 (July 2017) eng
dc.rights open access eng
dc.subject track eng
dc.subject model eng
dc.subject platform eng
dc.subject track occupation diagram eng
dc.subject parallel machine scheduling problem eng
dc.subject railway transport eng
dc.subject railway station eng
dc.subject kolej cze
dc.subject model cze
dc.subject nástupiště cze
dc.subject plán obsazení kolejí cze
dc.subject rozvrhovací úloha s paralelními stroji cze
dc.subject železniční doprava cze
dc.subject železniční stanice cze
dc.title A New Scheduling Approach to Train Platforming Problem eng
dc.title.alternative Nový přístup k rozvrhování přidělování kolejí s nástupištní hranou vlakům cze
dc.type article eng
dc.description.abstract-translated Cílem článku je přestavit rozhodovací nástroj pro přidělování kolejí s nástupištní hranou jednotlivým vlakům. Problém přidělování kolejí je formulován jako speciální případ úlohy rozvrhování práce paralelních strojů, kdy úlohy a stroje jsou synonymy pro vlaky a koleje. Kritérii modelu jsou minimalizace součtu zpoždění vlaků a maximalizace počtu odbavených vlaků (propustnosti stanice) stejně, jako maximalizace počtu případů dvojic vlaků (považovaných za přípojné), jimž je přiděleno stejné nástupiště (přestup typu hrana-hrana). cze
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.relation.publisherversion http://pernerscontacts.upce.cz/47_2017/Akyol.pdf
dc.identifier.obd 39878873 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet