dc.contributor.advisor |
Paták, Michal |
|
dc.contributor.author |
Nováková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-19T08:26:01Z |
|
dc.date.available |
2017-09-19T08:26:01Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-07-07 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/69463 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na vymezení úlohy a významu logistických služeb v řízení výrobních podniků. Výrobní podniky zabezpečují a řídí soubor služeb pro své zákazníky. Tyto služby jsou tedy vnímány jako podpora produktů. Hodnota pro zákazníky plynoucí z poskytování služeb se považuje za jeden z významných faktorů pro úspěch podniku. Proto jsou logistické služby nástrojem zvyšování hodnoty pro zákazníka. V další části pak práce charakterizuje přístupy k měření úrovně logistických služeb se zaměřením na kvalitu poskytovaných služeb. Vzhledem k existenci širokého portfolia poskytovaných služeb při dodávkách zboží do maloobchodních prodejen byl proveden v rámci práce výzkum důležitosti logistických služeb z pohledu maloobchodních prodejen s drogistickým zbožím. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
logistické služby |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
ukazatele kvality služeb |
cze |
dc.subject |
perfektní dodávka |
cze |
dc.subject |
audit logistických služeb |
cze |
dc.subject |
logistics services |
eng |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
indicators of quality of service |
eng |
dc.subject |
value added |
eng |
dc.subject |
indicators of quality of service |
eng |
dc.subject |
perfect delivery |
eng |
dc.subject |
audit of logistics services |
eng |
dc.title |
Důležitost služeb při dodávkách spotřební chemie do maloobchodů |
cze |
dc.title.alternative |
Importance of services in the supply of consumer chemistry to retailers |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017-08-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is focused on defining the role and significance of logistics services in the management of production enterprises. Manufacturing companies provide and manage a set of services for their customers. These services are therefore perceived as product support. Value for customers resulting from the provision of services is considered to be one of the important factors for the success of the company. Therefore, logistics services are a tool for increasing customer value. In the next part of the thesis we characterize the approaches to measuring the level of logistic services with a focus on the quality of provided services. Due to the existence of a wide range of services provided in the delivery of goods to retail outlets,was executed research into the importance of logistics services from the point of view of retail outlets with drugstore goods. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D36799 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jaké služby byly z pohledu respondentů -maloobchodních řetězců chápány jako klíčové pro definování perfektní dodávky? Odlišují se stanoviska různých maloobchodních řetězců?Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
33147 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |