dc.contributor.advisor |
Faltová, Barbora |
|
dc.contributor.author |
Vaňková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-30T10:13:57Z |
|
dc.date.available |
2017-06-30T10:13:57Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.date.submitted |
2017-05-09 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/68958 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá informovaností studentů o studiu osob se specifickými poruchami učení na vysoké škole. Teoretická část práce je zaměřena na specifické poruchy učení a na vysokoškolské studium se specifickými poruchami učení. Hlavním cílem práce je zmapovat informovanost studentů Fakulty zdravotnických studií o vysokoškolském studiu osob se specifickými poruchami učení. Výzkumná část práce je realizována pomocí kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na studenty Fakulty zdravotnických studií. |
cze |
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poradenské služby na vysokých školách |
cze |
dc.subject |
překážky při studiu |
cze |
dc.subject |
specifické poruchy učení |
cze |
dc.subject |
terciální vzdělávání |
cze |
dc.subject |
consulting services at universities |
eng |
dc.subject |
obstacles to study |
eng |
dc.subject |
specific learning disabilities |
eng |
dc.subject |
tertiary education |
eng |
dc.title |
Informovanost studentů o studiu se specifickými poruchami učení na vysoké škole |
cze |
dc.title.alternative |
Students' awareness of specific learning disabilities at University |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Čermák, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2017-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with students' awareness of studying with specific learning disabilities at university. The theoretical part is focused on specific learning disabilities and on university studies with these disabilities. The main goal is to map awareness of students at Faculty of Health Studies about studying of person at university with such specific learning disabilities. The research part is conducted with the help of quantitative research focused on students from the Faculty of Health Studies. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotně-sociální pracovník |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D36538 |
|
dc.thesis.degree-program |
Zdravotně sociální péče |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře
Hodnocení oponenta: dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jakým způsobem byste zvýšila povědomí studentů o akademické poradně pro studenty se specifickými vzdělávacími potřebami?
2. Na základě jakých kritérií jste zformulovala Vaše tvrzení o informovanosti studentů?
3. S jakými četnostmi jste počítala v otázkách s vícečetnými odpověďmi?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
30958 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |