Informovanost studentů o studiu se specifickými poruchami učení na vysoké škole
Bakalářská práceDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá informovaností studentů o studiu osob se specifickými poruchami učení na vysoké škole. Teoretická část práce je zaměřena na specifické poruchy učení a na vysokoškolské studium se specifickými poruchami učení. Hlavním cílem práce je zmapovat informovanost studentů Fakulty zdravotnických studií o vysokoškolském studiu osob se specifickými poruchami učení. Výzkumná část práce je realizována pomocí kvantitativního výzkumu, který byl zaměřen na studenty Fakulty zdravotnických studií.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Zdravotně-sociální pracovník
Studijní program
Zdravotně sociální péče
Signatura tištěné verze
D36538
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
poradenské služby na vysokých školách, překážky při studiu, specifické poruchy učení, terciální vzdělávání, consulting services at universities, obstacles to study, specific learning disabilities, tertiary education