Antropologie humanitarismu: vytváření humanitárního subjektu
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá konstruováním humanitárního subjektu, jakým způsobem tento humanitární subjekt vzniká. Zaměří se především na mediální komunikaci prostřednictvím různých médiích, hlavně bude zaměřená na webové stránky humanitárních organizací. Práce se zabývá tím, jakým způsobem prostřednictvím žádají o financování svých projektů potencionální dárce.
Rozsah stran
125 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D35939
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
humanitarismus, propagace, subjekt, média, exotický druhý, humanitariasm, propagation, subject, media, exotic other