Metody marketingu, logistiky a komplementární vztahy
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedDatum publikování
1996
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Autoři v příspěvku tvrdí, že logistická koncepce se ještě stále vyvíjí. Její vývoj je však
determinován vztahem k marketingu. V příspěvku je popsána základní teorie marketingu
a logistiky (bostonská matice) a méně známá GE matice. Autoři poukazují na nutnost využít
těchto teorií pro potřeby dopravní praxe.
Rozsah stran
p. 245-250
ISSN
1211-6610
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 2 (1996)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
open access