Realizace RoLa v rámci kombinované dopravy v ČR

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Řezníček, Bohumil
dc.contributor.author Orava, František
dc.date.accessioned 2017-06-16T06:43:40Z
dc.date.available 2017-06-16T06:43:40Z
dc.date.issued 1996
dc.identifier.issn 1211-6610
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/68004
dc.description.abstract První část příspěvku pojednává o situaci v tranzitní silniční dopravě, nedoprovázené kombinované dopravy, odlehčení použitím přepravní technologie RoLa, překládkového zařízení a službách. Dále pojednává o očekáváních od dopravní politiky v návaznosti na potřeby tohoto systému a závěrem se dotýká problematiky tržně konformních tarifů s přepravními dobami. Druhá část zahrnuje popis systému RoLa a dosažené výsledky provozu RoLa Lovosice - Drážďany. Uvádí se nejnovější zkušenosti s provozem tohoto systému. cze
dc.format p. 213-223
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 2 (1996)
dc.rights open access
dc.title Realizace RoLa v rámci kombinované dopravy v ČR cze
dc.title.alternative Realization of unaccompanied combined transport in the Czech Republic eng
dc.title.alternative Realization RoLa im Rahmen des kombinierten Verkehrs in der Tschechischen Republik ger
dc.type Article cze
dc.description.abstract-translated First part of this article is dealing with the road transit transport, unaccompanied combined transport, usage of the transport technology RoLa, transshipment handling equipment and services. Further there are described expectations of transport policy in conjuction with the needs of this system, and, in the final part, the problems of tariffs and transport schedules. Second part covers description of the RoLa system and the results reached during its operation between Lovosice and Dresden. There is also described the up-to-dáte experience from the operation of the system. eng
dc.description.abstract-translated Der erste Teil behandelt die Notwendigkeit der Entwicklung eines schlagfertig interaktiv graphischen Editors zur visueller Anwendung und zur Daten-Unterhaltung in Zusammenhang mit der Funktion des Verkehrssystems für die Unterstützung des obersten Management und seinen Entscheidungen. Der andere Teil beschreibt den Editor des Eisenbahnnetzes. Die Beschreibung umfasst die Struktur der Database, ihre Möglichkeiten und einen kurzen Überblick über die zukünftige Entwicklung. ger
dc.peerreviewed yes
dc.publicationstatus published


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet