Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Beneš, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Foret, Rudolf
|
|
dc.contributor.author |
Karczmarczyk, Ervín
|
|
dc.contributor.author |
Pindor, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2017-06-09T07:20:15Z |
|
dc.date.available |
2017-06-09T07:20:15Z |
|
dc.date.issued |
1996 |
|
dc.identifier.issn |
1211-6610 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/67994 |
|
dc.description.abstract |
V příspěvku jsou uvedeny výsledky studia vlivu legování perlitické kolejnicové oceli
UIC 900A chromem a kombinacemi chrom-vanad a chrom-molybden na mikrostrukturu
a mechanické vlastnosti, a to při zachování perlitické mikrostruktury. Nejvyšších hodnot
charakteristik pevnosti, tvárnosti a zejména houževnatosti bylo dosaženo pro legování
kombinací chrom-molybden. |
cze |
dc.format |
p. 111-122 |
|
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.relation.ispartof |
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, Jan Perner Transport Faculty. 2 (1996) |
|
dc.rights |
open access |
|
dc.title |
Mikrostruktura a mechanické vlastnosti legovaných kolejnicových ocelí |
cze |
dc.title.alternative |
Microstructure and mechanical properties of alloyed pearlitic steels for rails |
eng |
dc.title.alternative |
Microstructur und mechanische Eigenschaften der legierten Schienenstähle |
ger |
dc.type |
Article |
cze |
dc.description.abstract-translated |
ln this paper results of studies concerning the influence of alloying elements in
pearlitic steel used for rails UIC 900A are presented, when alloyed with chromium, and with
combinations of chromium-vanadium and chromium-molybdenum, on the microstructure
and mechanical properties, preserving pearlitic microstructure. The highest rates of
strength, ductility, and especially toughness were reached for combination of chromiummolybdenum
alloying. |
eng |
dc.description.abstract-translated |
ln diesem Beitrag werden Studiumsergebnisse des Einflusses der durch Chrom,
Chrom-Vanadium und Chrorn-Molybdän Kombinationen durchgeführten Legierung eines
perlitischen Schienenstahls UIC 900A auf die Mikrostruktur und die mechanischen
Eingeschaften angeführt, und zwar unter der Beibehaltung der perlitischen Mikrostruktur.
Die höchsten Werte der Festigkeit, Verformbarkeit und vorzugsweise der Zähigkeit wurden
durch eine Legierungskombination Chrom Molybdän erreicht. |
ger |
dc.peerreviewed |
yes |
|
dc.publicationstatus |
published |
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|