Digitální knihovnaUPCE
 

Význam pozice osobního asistenta pro rodiny dětí s autismem

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tématem bakalářské práce je význam osobního asistenta pro rodiny dětí s autismem včetně jeho společenské pozice. Teoretická část se zaměřuje na definici terminologie sociální práce, autismu, osobní asistence a komunitního plánování. Empirická část je podpořena potřebou pro komunitní plánování magistrátu města Pardubice, a to pracovní skupiny č.1- osoby se zdravotním znevýhodněním. Je zpracována metodologicky formou dotazníku a rozhovorů. Cílem práce je výzkum potřebnosti osobní asistence v rodinách dětí s autismem a podpora stability společenské pozice osobní asistent v rámci sociální služby osobní asistence dle zákona 108/2006 Sb. Výsledný výzkum bude využit jako podklad pro komunitní plánování města Pardubice.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D35659

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

osobní asistence, poruchy autistického spektra, komunitní plánování, sociální práce, personal asistant, autism spectrum disorders, community planning, social work

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced