Evaluating the business value of website performance

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Čegan, Lukáš cze
dc.date.accessioned 2017-05-11T11:21:31Z
dc.date.available 2017-05-11T11:21:31Z
dc.date.issued 2016 eng
dc.identifier.issn 1343-4500 eng
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/67729
dc.description.abstract This paper provides an overview of how to measure real web user performance characteristics as well as monitor real web user behavior, and how this measured data is converted into the business value of a website. Evaluating the business value is realized by a proposed system which is composed of two levels. The first level of the system is formed by a monitor framework which logs all network performance parameters, environment settings and also catches user interaction such as mouse movement, page scrolling or activation elements of a page. The second level is formed by business analytic tools which help us to discover a links between business values and website environment entities. Discovering is based on measured data from the first level and properly established metrics. Results of the analysis make it possible for business-value driven website changes and optimizations. eng
dc.format p. 3191-3196 eng
dc.language.iso eng eng
dc.relation.ispartof Information, volume Vol.19, issue: 8(A) eng
dc.rights Pouze v rámci univerzity eng
dc.subject business value eng
dc.subject real user monitoring eng
dc.subject web performance eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject byznys hodnota: monitoring reálných uživatelů: výkon webu cze
dc.subject ohodnocení cze
dc.title Evaluating the business value of website performance eng
dc.title.alternative Vyhodnocení obchodní hodnoty výkonu webové stránky cze
dc.type article eng
dc.description.abstract-translated Tento článek předkládá základní pohled na způsob měření výkonnostních charakteristik a monitorování chování reálných webových uživatelů, a na způsob jak prostřednictvím těchto dat vyhodnotit obchodní hodnotu webové stránky. Vyhodnocení je realizováno pomocí navrženého systému, který je koncipován jako dvojúrovňový. První úrovně tohoto systému je tvořena monitorovacím frameworkem, který zaznamenává veškeré síťové výkonnostní parametry, nastavení uživatelského webového prostředí a taktéž zaznamenává interakci uživatele, jako například pohyby myši, rolování stránek nebo výběr elementů stránky. Druhá vrstva navrženého řešení je tvořena obchodními analytickými nástroji, které umožňují odhalit vazby mezi obchodní hodnotou a entitou webového prostředí. Tato identifikace je založena na naměřených datech v první úrovni navrženého řešení a přiměřených metrikách. Výsledky analýz umožňují vytvořit prostředí pro optimalizaci webové stránky řízenou byznys hodnotou. cze
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.identifier.scopus 2-s2.0-84994021941
dc.identifier.scopus 2-s2.0-84994021941
dc.identifier.obd 39878335 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet