VLIV KONFIGURACE ETCS NA VZDÁLENOST MEZI MÍSTEM ZASTAVENÍ VLAKU A KONCEM VLAKOVÉ CESTY
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpostprint Náhled není k dispozici
Datum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Abstrakt
Článek navazuje na předchozí publikační činnost a zaměřuje se na parametry nastavení ETCS ve vztahu ke vzdálenosti mezi čelem vlaku a polohou hlavního návěstidla. Byl proveden terénní průzkum a na jeho základě byla stanovena doporučení pro zkrácení této vzdálenosti..
Rozsah stran
p. 124-130
ISSN
1801-674X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Perner´s Contacts, volume 11, issue: 3
Vydavatelská verze
http://pernerscontacts.upce.cz/44_2016/Nachtigall.pdf
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
ETCS, prokluzová vzdálenost, brzdná křivka, ETCS, overlap distance, braking curve