MARKETING V E-BUSINESS A SDÍLENÁ EKONOMIKA
Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprintDatum publikování
2016
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Článek se zaměřuje na současné trendy v obchodování ve virtuálním prostředí a na možnosti a rizika, související s rozvojem moderních technologií, aplikací a platforem a jejich využití. Tento rozvoj s sebou nese změny v kupním chování uživatelů a vytváří tak svou vlastní, tzv. sdílenou ekonomiku s přesahem do různých odvětví, marketing nevyjímaje.
Rozsah stran
p. 181-189
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016)
ISBN
978-80-7560-003-5
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
E-business, peer to peer komunikace, sdílená ekonomika, marketing, E-business, peer to peer communication, sharing economy, marketing