Digitální knihovnaUPCE
 

MARKETING V E-BUSINESS A SDÍLENÁ EKONOMIKA

Konferenční objektOtevřený přístuppeer-reviewedpostprint
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Článek se zaměřuje na současné trendy v obchodování ve virtuálním prostředí a na možnosti a rizika, související s rozvojem moderních technologií, aplikací a platforem a jejich využití. Tento rozvoj s sebou nese změny v kupním chování uživatelů a vytváří tak svou vlastní, tzv. sdílenou ekonomiku s přesahem do různých odvětví, marketing nevyjímaje.

Rozsah stran

p. 181-189

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

IPoCC 2016 - International Postal and e-Communications Conference (13.09.2016 - 14.09.2016)

ISBN

978-80-7560-003-5

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

E-business, peer to peer komunikace, sdílená ekonomika, marketing, E-business, peer to peer communication, sharing economy, marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced