Segmentace zákazníků vybrané společnosti
Bakalářská práceDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce je segmentace zákazníků vzorkové prodejny Slunce společnosti Z-trade s. r. o. v Broumově. K analýze chování zákazníků bylo využito dotazníkového šetření, jehož data jsou vyhodnocena pomocí statistických metod.
Rozsah stran
47 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management finančních rizik
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D36322
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, segmentace trhu, dotazník, statistické metody, marketing, marketing research, market segmentation, questionnaire, statistic methods