Využití geoinformačních technologií pro propagaci instituce
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce navrhuje využití GPS spolu s vhodnou aplikací (Wherigo) jako nástroje podporujícího propagaci zvolené instituce. Součástí práce je rešerše polohovacích systémů a aplikací využívajících stanovení polohy. Dále jsou představena specifika marketingu vzdělávací instituce a geomarketingu. Na základě vícekriteriálního rozhodování byla zvolena vhodná geoinformační aplikace a vytvořena interaktivní hra využívající navigační technologie pro propagaci instituce.
Rozsah stran
64 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informatika ve veřejné správě
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D35361
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
polohovací systémy, geomarketing, positioning systems, GPS, Wherigo, Urwigo