Využití aktivizačních metod ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá aktivizačními metodami ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol.
Tyto metody mají posloužit nejen k lepšímu pochopení problematiky v tomto předmětu, ale
také k zvýšení zájmu žáků. Teoretická část se zabývá jednotlivými typy aktivizačních metod,
které jsou vhodné pro využití v předmětu matematika. V praktické části bylo využito mých
dosavadních zkušeností ve výuce tohoto předmětu. Žáci byli seznámeni s těmito metodami a
následně je hodnotili v dotazníku, který je v této práci vyhodnocen.
Rozsah stran
50 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D34063
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
aktivizační metody, matematika, diskuze, didaktické hry, prezentace, activating teaching methods, mathematics, discussion, didactic games, presentation