dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
|
dc.contributor.author |
Slezák, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-20T08:54:06Z |
|
dc.date.available |
2016-06-20T08:54:06Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64740 |
|
dc.description.abstract |
Mezi studenty středních škol většinou převažuje nezájem o poezii. Jednou z vad může
být i styl výuky. Tato práce si klade za cíl didakticky vymezit, jak poezii vykládat. Má
navrhnout metody, které by mohly právě zájem o poezii zvýšit. Hlavním měřítkem bude
opuštění dějinného výkladu a zaměření se na text samotný. Jen skrze interpretování a kritické
myšlení je možné ve studentovi probudit zájem. A tato práce bude chtít nabídnout nový
pohled na výkladovou složku literatury, která se učí na středních školách. |
cze |
dc.format |
56 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
didaktika literatury |
cze |
dc.subject |
poezie |
cze |
dc.subject |
interpretace |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
didactics of literature |
eng |
dc.subject |
poetry |
eng |
dc.subject |
interpretation |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.title |
Jak číst báseň: K problematice chápání poezie na středních školách |
cze |
dc.title.alternative |
How to read a poem: On the problem of understanding of poetry in secondary schools |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016 |
|
dc.description.abstract-translated |
Among high school students usually prevails disinterest in poetry. One of the defects
may be teaching style. This work aims to didactically define how to interpret poetry. To
propose methods that might just increase interest in poetry. The main measure will be the
abandonment of historical interpretation and focus on the text itself. Only through interpreting
and critical thinking can arouse interest in the student. And this work will want to offer an
interpretation component of literature that is taught in secondary schools. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D34062 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |