Uplatnění arteterapie ve výtvarné výchově u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Ehlová, Vendula
dc.date.accessioned 2016-06-20T07:53:48Z
dc.date.available 2016-06-20T07:53:48Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/64736
dc.description.abstract Předkládaná závěrečná práce se věnuje uplatnění arteterapie ve výtvarné výchově, zejména pak u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavní zájem je směřován na funkci arteterapie a její cíle, proč je v dnešní době tato terapie tolik žádoucí a proč je jí věnována pozornost v různých sociálních sférách. Nechybí ani interpretace významu barev, jaké odstíny nesou klady, jaké zápory a jaký vztah mezi nimi panuje, dále pak vysvětlení pojmu žák se speciálními výukovými potřebami, který je jedním z hlavních bodů v celkovém kontextu práce. Výsledkem by mělo být ucelení tohoto tématu, představení několika metod a forem arteterapie ve výtvarné výchově a objektivní srovnání teorie s praxí. cze
dc.format 49 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject arteterapie cze
dc.subject psychoterapie cze
dc.subject výtvarná výchova cze
dc.subject žáci cze
dc.subject pacienti cze
dc.subject spciální potřeby cze
dc.subject barvy cze
dc.subject význam cze
dc.subject art therapy eng
dc.subject psychotherapy eng
dc.subject art education eng
dc.subject students eng
dc.subject patients eng
dc.subject special needs eng
dc.subject colours eng
dc.subject importace eng
dc.title Uplatnění arteterapie ve výtvarné výchově u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami cze
dc.title.alternative Application Art Therapy in the Art Education by students with Special educational needs eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2016
dc.description.abstract-translated The presented final thesis is devoted to the application of art therapy in art tuition, particularly for students with special educational needs. The main interest is focused on the function of art therapy and its objectives. Why is this kind of therapy so much desired today? And why is it being paid attention to in different social spheres? Part of this work is interpretation of the meaning of the colours, which shades have the pluses and minuses and what kind of relation they have. We explained a term student with special educational program, which is one of the main points in the overall context. The result of the work should be the completion of this topic, the introduction of several methods and forms of art therapy in art tuition and objective comparison between theory and practice. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D34060
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet