Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv alternativních forem hodnocení na rozvoj motivace studentů střední zdravotnické školy

Závěrečná práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato závěrečná práce se zaměřuje na alternativní formy evaluace studentů a jejich vlivu na motivaci a rozvoj učení jako schopnosti studentů získávat nové poznatky. Práce si klade za cíl ověřit na vzorku studentů ze střední odborné školy platnost předpokladu, že auto-evaluace studentů a evaluace vrstevníky má příznivý vliv na rozvoj schopnosti učení studentů a zvýšení jejich motivace k učení a získávání nových poznatků oproti klasické metodě hodnocení vyučujícími.

Rozsah stran

37 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

D34059

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sebehodnocení, třídní klima, hodnocení vrstevníky, uvolněná bdělost, emoce, alternativní hodnocení, střední odborné školy, self-evaluation, class climate, peer-evaluation, relaxed alertness, emotional flooding, alternative evaluation, secondary professional school

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced