Nákup a spotřeba zeleniny ve východočeských domácnostech
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předložená diplomová práce se ve své teoretické části zabývá zpracováním dostupných informací o chování spotřebitele na B2C trhu. Práce se soustředí převážně na chování při nákupu a věnuje se faktorům, které významně ovlivňují spotřební chování jedince. Praktická část se věnuje zpracování a vyhodnocení primárního kvantitativního výzkumu zaměřeného na nákup a spotřebu zeleniny v domácnostech ve východočeském regionu. Klade si za cíl zjistit, do jaké míry a jakým způsobem je spotřební chování ovlivněno osobními charakteristikami spotřebitelů, resp. jejich domácností.
Rozsah stran
99 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D34342
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
B2C trh, analýza zákazníků, spotřební chování, primární výzkum, B2C market, customer analysis, consumer behavior, primary research