dc.contributor.advisor |
Svoboda, Ondřej |
|
dc.contributor.author |
Veselková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-09T12:37:17Z |
|
dc.date.available |
2016-06-09T12:37:17Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/64444 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na zhodnocení znalostí žáků základních a středních škol v oblasti ochrany obyvatelstva. Součástí práce je dotazníkové šetření, jehož vzorkem bylo 216 žáků základních a středních škol. Odpovědi dotazníkového šetření jsou hodnoceny s ohledem na dvě výzkumné otázky. Výsledky statistické analýzy potvrdily pozitivní efekt výuky a současně nebyl prokázán statisticky významný rozdíl mezi znalostmi žáků základních a středních škol. V závěru práce jsou na základě provedené analýzy navržena doporučení pro stávající praxi. |
cze |
dc.format |
88 s. |
|
dc.format.extent |
2364874 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ochrana obyvatelstva |
cze |
dc.subject |
mimořádné události |
cze |
dc.subject |
integrovaný záchranný systém |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
protection of the population |
eng |
dc.subject |
emergency situations |
eng |
dc.subject |
integrated rescue system |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.title |
Srovnání znalostí žáků základních a středních škol v oblasti ochrany obyvatelstva |
cze |
dc.title.alternative |
Comparison of knowledge of pupils in primary and secondary schools in the area of protection of the population |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2016-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the evaluation of students´ knowledge in primary and secondary schools in the field of protection of the population. The work contains a survey that included 216 pupils from primary and secondary schools. Answers to the questionnaire are evaluated with regard to two research questions. Results of statistical analysis confirmed the positive effect of education and at the same time there was not established statistically significant difference between the knowledge of pupils in primary and secondary schools. The conclusion based on the analysis proposed recommendations for the current practice. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ochrany podniku a společnosti |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D34068 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.identifier.stag |
29130 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |