Digitální knihovnaUPCE
 

Chování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2016

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce "Chování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku" si klade za cíl popsat a pochopit spotřebitelské chování při nákupu mobilních telefonů. Základem celé práce je tvorba dotazníku na dané téma, zpracování dotazníkového šetření a následná analýza získaných informací. Výsledky práce mohou sloužit různým distributorům mobilních telefonů a přispět k pochopení chování spotřebitele.

Rozsah stran

66 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D35985

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový mix, osobnost spotřebitele, spotřební chování, kupní rozhodovací proces, dotazníkové šetření, marketing mix, consumer's personality, consumer's behavior, purchase decision process, questionnaire survey

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced