Digitální knihovnaUPCE
 

Náklady na reklamu ve vybrané firmě

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá rozborem nákladů na reklamu ve společnosti Trigi, s. r. o. V teoretické části se zaměřuje na formy propagace produktů firmy, tedy osobním prodejem, podporou prodeje, reklamou a public relations. Dále se zabývá efektivitou reklamy. V praktické části je představena firma Trigi, s. r. o. a formy reklamy, které používá. Je proveden rozbor nákladů na reklamu v jednotlivých letech. V závěrečné části je zhodnocení efektivnosti nákladů na reklamu a návrh na možná zlepšení. Klíčová slova

Rozsah stran

62 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení (1. část), práce není přístupná (2. část)

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D37157

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingová komunikace, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, reklama, efektivnost, komunikace, propagace, marketing communation, sales promotion, personal selling, public relations, advertisement, effectivness, communation, promotion

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced