Návrh elektronického obchodu
Diplomová práceaccess-status.open.listelement.badgeDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a vytvořením funkčního elektronického obchodu. Návrh elektronického obchodu pro vybranou společnost vychází z analýzy základních požadavků na funkčnost internetového obchodu. Na základě zpracované UML analýzy a stanovených požadavků je navržena výchozí struktura elektronického obchodu, ze které je následně vytvořena testovací verze e-shopu. V závěrečné části je vytvořen návrh marketingové kampaně.
Rozsah stran
83 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D34286
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
e-commerce, e-business, e-shop, internetový marketing, e-commerce, e-business, e-shop, internet marketing