Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh elektronického obchodu

Diplomová práceaccess-status.open.listelement.badge
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá návrhem a vytvořením funkčního elektronického obchodu. Návrh elektronického obchodu pro vybranou společnost vychází z analýzy základních požadavků na funkčnost internetového obchodu. Na základě zpracované UML analýzy a stanovených požadavků je navržena výchozí struktura elektronického obchodu, ze které je následně vytvořena testovací verze e-shopu. V závěrečné části je vytvořen návrh marketingové kampaně.

Rozsah stran

83 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Regionální a informační management

Studijní program

Systémové inženýrství a informatika

Signatura tištěné verze

D34286

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

e-commerce, e-business, e-shop, internetový marketing, e-commerce, e-business, e-shop, internet marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced