Stres v profesi operátora informační telefonní linky
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku stresových situací v profesi operátora informační telefonní linky a jeho zvládání. Teoretická část se kromě samotné problematiky stresu, používané terminologie, zdravotních aspektů, prevence a způsobů zvládání krizových situací věnuje i možným důsledkům stresu na život jedince. S ohledem na zkoumanou profesní skupinu bude popsána náplň práce operátora na telefonní informační lince.
V praktické části bude realizováno kvantitativní výzkumné šetření. Prostřednictvím dotazníku bude zkoumáno subjektivní prožívání a hodnocení míry pracovní zátěže u operátorů společnosti Informační linky s r.o.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D33841
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
stres, operátoři, call centrum, zvládání stresu, stress, operators, call center, coping with stress