Emocionální aspekty učení a vzdělávání dospělých: Tréma, úzkost
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Sychrová, Adriana
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je popsat emocionální aspekty v učení a vzdělávání dospělých. Práce se
zaměřuje na projevy trémy a úzkosti. Dále se dotýká psychologických aspektů zkoušení
a hodnocení dospělého.
Rozsah stran
66 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D33245
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
emoce, tréma, úzkost, učení, vzdělávání, emotion, stage fright, anxiety, learning, education