Tvorba a využití digitálních učebních materiálů při výuce fyziky na 2. stupni ZŠ

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Horáková, Šárka
dc.date.accessioned 2016-03-10T12:20:21Z
dc.date.available 2016-03-10T12:20:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61957
dc.description.abstract Cílem této závěrečné práce bylo specifikovat tvorbu digitálních učebních materiálů. Jakých programů a prostředků jsem využila. Zdrojů, z kterých jsem čerpala, proč a v jakém rozsahu. Důvod proč jsem je začala tvořit a používat. Dále se tato práce zaobírá i přijetím tohoto způsobu výuky u žáků, jejich reakcemi a zpětnou vazbou. Porovnáním s jinými předměty. Popisuji zde také přístup k této formě výuky vzhledem k věkové kategorii. Nesdílnou součástí při tvorbě DUM je motivace a hodnocení žáků. Práce s nimi a použití výstupů do případných oprav. Závěrem je pozitivní a negativní hodnocení výuky prostřednictvím digitálních materiálů, případné doporučení ze stran předmětů, žáků a kolegů. Součástí práce je CD s přepisem této práce. cze
dc.format 40 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject digitální učební materiály cze
dc.subject interaktivní výuka cze
dc.subject žáci cze
dc.subject základní školy cze
dc.subject zpětná vazba cze
dc.subject motivace cze
dc.subject digital teaching materials eng
dc.subject interactive teaching eng
dc.subject pupils eng
dc.subject elementary schools eng
dc.subject feedback eng
dc.subject motivation eng
dc.title Tvorba a využití digitálních učebních materiálů při výuce fyziky na 2. stupni ZŠ cze
dc.title.alternative cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2015
dc.description.abstract-translated The target of this final thesis was to specify the creation of digital teaching materials. What programs and resources I used. Sources from which I have drawn, why and to what extent. The reason why I started to create and use. Further the thesis also deals with the adoption of this method of teaching for pupils, their reactions and feedback. Comparing with other subjects. I also describe access to this form of teaching with respect to age group. In conclusion the positive and negative evaluations of teaching through digital materials and any advice from the subjects. The work includes a CD with the transcription of this work. eng
dc.description.department cze
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-name cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33254
dc.thesis.degree-program cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet