Supporting the Developmet of Language Learning Strategies through Feedback

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena cze
dc.contributor.author Petrová, Eliška
dc.date.accessioned 2015-09-27T10:42:47Z
dc.date.available 2015-09-27T10:42:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/61636
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the usage of feedback in the field of English language teaching. The main focus is placed on such feedback forms, which enable the integration of language learning strategies, and thus can support the development of autonomy. The theoretical part of the thesis deals with the interconnection of autonomy, assessment, feedback, and language learning strategies. The teacher, who is in the focus of attention here, is described as a necessary person providing feedback to learners. This paper tries to clarify the ways feedback can contribute to autonomy development, particularly language learning strategies that significantly facilitate the learning process. The practical part of this thesis examines which feedback forms are used in practice and if they contribute to language learning strategies development. eng
dc.format 76 s. cze
dc.format.extent 2089356 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject teachers cze
dc.subject autonomy cze
dc.subject assessment cze
dc.subject feedback cze
dc.subject error correction cze
dc.subject language learning strategies cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject autonomie cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject zpětná vazba cze
dc.subject oprava chyb cze
dc.subject jazykové učební strategie cze
dc.title Supporting the Developmet of Language Learning Strategies through Feedback eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá využitím zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Hlavní důraz je kladen na ty formy zpětné vazby, které umožňují integraci učebních strategií, a tudíž mohou podpořit rozvoj autonomie. Teoretická část se zabývá propojením autonomie, hodnocení, zpětné vazby a učebních strategií. Učitel, který je zde středem pozornosti, je popisován jako nezbytná osoba poskytující žákům zpětnou vazbu. Tato práce se snaží objasnit, jak může zpětná vazba přispět k rozvoji autonomie, především učebních strategií, které značně usnadňují učební proces. Praktická část této práce zkoumá, jaké typy zpětné vazby jsou používány v praxi a zda nějakým způsobem přispívají k rozvoji učebních strategií. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D33767 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 28176 cze
dc.date.embargo 2015-06-30 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet