Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.contributor.author |
Petrová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:42:47Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:42:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61636 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the usage of feedback in the field of English language teaching. The main focus is placed on such feedback forms, which enable the integration of language learning strategies, and thus can support the development of autonomy. The theoretical part of the thesis deals with the interconnection of autonomy, assessment, feedback, and language learning strategies. The teacher, who is in the focus of attention here, is described as a necessary person providing feedback to learners. This paper tries to clarify the ways feedback can contribute to autonomy development, particularly language learning strategies that significantly facilitate the learning process. The practical part of this thesis examines which feedback forms are used in practice and if they contribute to language learning strategies development. |
eng |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
2089356 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
teachers |
cze |
dc.subject |
autonomy |
cze |
dc.subject |
assessment |
cze |
dc.subject |
feedback |
cze |
dc.subject |
error correction |
cze |
dc.subject |
language learning strategies |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
autonomie |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
oprava chyb |
cze |
dc.subject |
jazykové učební strategie |
cze |
dc.title |
Supporting the Developmet of Language Learning Strategies through Feedback |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím zpětné vazby ve výuce anglického jazyka. Hlavní důraz je kladen na ty formy zpětné vazby, které umožňují integraci učebních strategií, a tudíž mohou podpořit rozvoj autonomie. Teoretická část se zabývá propojením autonomie, hodnocení, zpětné vazby a učebních strategií. Učitel, který je zde středem pozornosti, je popisován jako nezbytná osoba poskytující žákům zpětnou vazbu. Tato práce se snaží objasnit, jak může zpětná vazba přispět k rozvoji autonomie, především učebních strategií, které značně usnadňují učební proces. Praktická část této práce zkoumá, jaké typy zpětné vazby jsou používány v praxi a zda nějakým způsobem přispívají k rozvoji učebních strategií. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D33767 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
28176 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-06-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|