Digitální knihovnaUPCE
 

Management a ekonomika malých hudebních skupin

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem práce je analyzovat management a ekonomiku malých hudebních skupin jako specifického druhu organizace se zaměřením na marketing, který představuje klíčovou oblast pro to, aby takováto malá skupina mohla existovat. Práce se bude zabývat deskriptivní analýzou efektivity fungování malé skupiny, která produkuje ve většině případů sice minimální zisk, nicméně aby mohla tato organizace fungovat, musí využívat alespoň základní manažerské strategie. Zákazníka v tomto případě představuje posluchač hudební skupiny.

Rozsah stran

88 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D33235

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

music band, marketing, economy, management, market, communication, distribution, hudební skupiny, marketing, ekonomika, management, trh, komunikace, distribuce

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced