dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
cze |
dc.contributor.author |
Neumanová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-27T10:34:46Z |
|
dc.date.available |
2015-09-27T10:34:46Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/61361 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. V první části práce je zpracována rešerše odborné literatury, zabývající se problematikou image firmy jako nástroje pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky, jejich význam pro firmu a následně je v teoretické rovině podrobně rozvedena image firmy jako jeden z nástrojů, který napomáhá k vytvoření vzájemných vztahů mezi dodavatelem a odběratelem na B2B trhu. V závěru teoretické části práce je krátce zmíněno public relations jako nástroj budování pozitivní image firmy.
Praktická část práce obsahuje zpracování a analýzu výsledků primárního výzkumu zaměřeného na zjištění vnímané prospěšnosti zákaznicky orientované firemní image pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu, a to jak z pohledu dodavatelů, tak odběratelů chemických produktů. Jsou zde prezentovány jednak celkové výsledky zjištěné u dodavatelů i odběratelů, ale je provedeno také srovnání vnímání prospěšnosti jednotlivých atributů firemní image z hlediska odběratelů i dodavatelů a také podle různých charakteristik respondentů. |
cze |
dc.format.extent |
1328280 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Relations with customers |
cze |
dc.subject |
corporate image and corporate identity |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
B2B market |
cze |
dc.subject |
research perception of corporate image |
cze |
dc.title |
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu |
cze |
dc.title.alternative |
The influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B market |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor thesis is the influence of the company's image suppliers on strengthening customer relationships in the B2B market. The first part is processing with professional literature search, dealing with issues of the company's image as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers, their importance for the company and subsequently worked out in detail in the theory of the company's image as one of the tools that helps to create relationships
between supplier and customer in the B2B market. At the end of the theoretical part there is mentioned briefly the public relations as a tool to build a positive image of the company.
The practical part includes processing and analyzing the results of primary research aimed at finding out of perceived benefit, customer-oriented corporate image to strengthen relationships with customers in the B2B market, both in terms of suppliers and buyers of chemical products. There are presented the overall results found for suppliers and customers, there is also carried out a comparison perceptions of the benefits of each attribute corporate image to their customers and suppliers, and the different characteristics of the respondents as well. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
\par{Mohla byste shrnout, jak{ý}m způsobem byl proveden sběr dat. Proč bylo respondentů pouze 41 a jak{ý}m způsobem byli vybr{á}ni? S jak{ý}m softwarem jste při anal{ý}ze dat pracovala?\par}
\par{Studentka ot{á}zky zodpověděla.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
27800 |
cze |
dc.date.embargo |
2035-07-17 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |