dc.contributor.advisor |
Zemanová, Barbora |
cze |
dc.contributor.author |
Špaček, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:55:44Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:55:44Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60763 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je popsat a analyzovat vybrané crowdfundingové kamapně, které využily platformu Kickstarter. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy, které se týkají crowdfundingu a jeho vývoje. V praktické části jsou popsány a analyzovány vybrané crowdfundingové kampaně. Na závěr jsou navrženy doporučení tvůrcům kampaní. |
cze |
dc.format |
80 s. |
cze |
dc.format.extent |
1699120 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
crowdfunding |
cze |
dc.subject |
Kickstarter |
cze |
dc.subject |
backers |
cze |
dc.subject |
campaigns |
cze |
dc.subject |
communities |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
social networks |
cze |
dc.subject |
přispěvatelé |
cze |
dc.subject |
kampaně |
cze |
dc.subject |
komunity |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.title |
Crowdfunding se zaměřením na Kickstarter a jeho kampaně |
cze |
dc.title.alternative |
Crowdfunding focused on Kickstarter and its campaigns |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Honková, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Goal of thesis is to describe and analyse selected crowdfunding campaigns
which used platform named Kickstarter. Basic terms concerning crowdfunding
and its development are defined in the theoretical part. Selected
crowdfunding campaigns are described and analysed in the practical part.
Recommendations to campaign creators are suggested in conclusion. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D32576 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza a zhodnocení kampaní vybraných podniků realizujících své projekty prostřednictvím platformy Kickstarter a zhodnocení jeho potenciálu. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:1. Dokážete srovnat využívanost české platformy HitHit s nejpoužívanějaí platformou Kickstarter českými tvůrci?2. Jakou platformu byste doporučil např. českému lyžaři, který by se snažil získat peníze na přípravu na závody.3. Jmenujte shody a rozdíly crowfundingu typu Equity-based oproti financování prostřednictvím tzn. venture kapitálu. |
cze |
dc.identifier.stag |
26191 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-04-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |