Tvorba marketingového plánu ve vybrané výrobní firmě
Diplomová práceDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je analyzovat postavení vybrané firmy na trhu. Využití metod marketingu na posílení ekonomické situace firmy. Sestavení marketingového plánu, který bude využit pro konkrétní záměr v podniku.
Rozsah stran
117 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D32553
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing plan, analysis of company, situation analysis, SWOT analysis, marketing mix, marketing strategy, interrogation, marketing research, marketingový plán, analýza firmy, situační analýza, SWOT analýza, marketingový mix, marketingová strategie, dotazování, marketingový výzkum