Digitální knihovnaUPCE
 

Tvorba marketingového plánu ve vybrané výrobní firmě

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2015

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem práce je analyzovat postavení vybrané firmy na trhu. Využití metod marketingu na posílení ekonomické situace firmy. Sestavení marketingového plánu, který bude využit pro konkrétní záměr v podniku.

Rozsah stran

117 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D32553

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing plan, analysis of company, situation analysis, SWOT analysis, marketing mix, marketing strategy, interrogation, marketing research, marketingový plán, analýza firmy, situační analýza, SWOT analýza, marketingový mix, marketingová strategie, dotazování, marketingový výzkum

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced