dc.contributor.advisor |
Kopecký, Zbyněk |
cze |
dc.contributor.author |
Beza, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-06-25T10:34:52Z |
|
dc.date.available |
2015-06-25T10:34:52Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/59927 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se bude zabývat zásadami a tvorbou propagačních videí a animací v ČR i v zahraničí. Budou zde popsány jednotlivé kroky v tvorbě propagačních videí a animací, budou vyhledány nejčastější chyby při tvorbě a popsáno, jak se těmto chybám vyvarovat. Dále bude vyhledán počet nejvýznamnějších reprezentantů kvalitně zvládnutých multimediálních reklam. Dále zde bude provedena rešerše v oblasti hardwaru, jaký má vliv na tvorbu videí a seznam použitého softwaru. V praktické části bude vytvořeno propagační video Fakulty elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice. |
cze |
dc.format |
87 s. |
cze |
dc.format.extent |
2546180 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
preprodukce |
cze |
dc.subject |
produkce |
cze |
dc.subject |
postprodukce |
cze |
dc.subject |
video |
cze |
dc.subject |
animace |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
preproduction |
eng |
dc.subject |
production |
eng |
dc.subject |
postproduction |
eng |
dc.subject |
animation |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.title |
Zásady a tvorba propagačních videí a animací |
cze |
dc.title.alternative |
Principles and creating a promotional videos and animations |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Veselý, Petr |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis will deal with the principles and creating promotional videos and animations in the Czech Republic and abroad. There will be described the various steps in creating promotional videos and animations and searched most common mistakes in creating and described how to avoid these mistakes. There will also be searched most important representatives of well-mastered multimedia ads. There will also be carried out searches in the area of hardware, what is the impact on the creation of videos and a list of the used software. In the practical part there will be created promotional video of the Faculty of Electrical Engineering and Informatics of University of Pardubice. |
eng |
dc.description.department |
Katedra softwarových technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D32716 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Diplomová práce se zabývá zásadami a tvorbou propagačních videí a animací v ČR i v zahraničí. V práci jsou popsány jednotlivé kroky v tvorbě propagačních videí a animací, ukázky nejčastějších chyb při tvorbě a popis, jak se těmto chybám vyvarovat. Dále jsou prezentovány nejvýznamější reprezentanti kvalitně zvládnutých multimediálních reklam. Dle vedoucího práce byly cíle splněny v celém rozsahu. Dle oponenta diplomové práce se v práci vyskytlo několik drobných chyb. Student výborně reagoval na dotazy a připomínky vedoucího práce, oponenta i členů komise. Obhajoba diplomové práce byla hodnocena klasifikačním stupněm výborně minus. |
cze |
dc.identifier.stag |
26628 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |