Zásady a tvorba propagačních videí a animací

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kopecký, Zbyněk cze
dc.contributor.author Beza, Jaroslav
dc.date.accessioned 2015-06-25T10:34:52Z
dc.date.available 2015-06-25T10:34:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/59927
dc.description.abstract Diplomová práce se bude zabývat zásadami a tvorbou propagačních videí a animací v ČR i v zahraničí. Budou zde popsány jednotlivé kroky v tvorbě propagačních videí a animací, budou vyhledány nejčastější chyby při tvorbě a popsáno, jak se těmto chybám vyvarovat. Dále bude vyhledán počet nejvýznamnějších reprezentantů kvalitně zvládnutých multimediálních reklam. Dále zde bude provedena rešerše v oblasti hardwaru, jaký má vliv na tvorbu videí a seznam použitého softwaru. V praktické části bude vytvořeno propagační video Fakulty elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice. cze
dc.format 87 s. cze
dc.format.extent 2546180 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject preprodukce cze
dc.subject produkce cze
dc.subject postprodukce cze
dc.subject video cze
dc.subject animace cze
dc.subject propagace cze
dc.subject preproduction eng
dc.subject production eng
dc.subject postproduction eng
dc.subject animation eng
dc.subject promotion eng
dc.title Zásady a tvorba propagačních videí a animací cze
dc.title.alternative Principles and creating a promotional videos and animations eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Veselý, Petr cze
dc.date.accepted 2015 cze
dc.description.abstract-translated This thesis will deal with the principles and creating promotional videos and animations in the Czech Republic and abroad. There will be described the various steps in creating promotional videos and animations and searched most common mistakes in creating and described how to avoid these mistakes. There will also be searched most important representatives of well-mastered multimedia ads. There will also be carried out searches in the area of hardware, what is the impact on the creation of videos and a list of the used software. In the practical part there will be created promotional video of the Faculty of Electrical Engineering and Informatics of University of Pardubice. eng
dc.description.department Katedra softwarových technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D32716 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Diplomová práce se zabývá zásadami a tvorbou propagačních videí a animací v ČR i v zahraničí. V práci jsou popsány jednotlivé kroky v tvorbě propagačních videí a animací, ukázky nejčastějších chyb při tvorbě a popis, jak se těmto chybám vyvarovat. Dále jsou prezentovány nejvýznamější reprezentanti kvalitně zvládnutých multimediálních reklam. Dle vedoucího práce byly cíle splněny v celém rozsahu. Dle oponenta diplomové práce se v práci vyskytlo několik drobných chyb. Student výborně reagoval na dotazy a připomínky vedoucího práce, oponenta i členů komise. Obhajoba diplomové práce byla hodnocena klasifikačním stupněm výborně minus. cze
dc.identifier.stag 26628 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet