Kvalita nabízených služeb Dopravního podniku hlavního města Prahy, a. s.
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá otázkou kvality služeb městské hromadné dopravy v Praze. Je v ní zahrnuta teorie městské hromadné dopravy a dotazníkové šetření pro zjištění současné úrovně služeb. Cílem práce je nalezení nových způsobů, jak úroveň služeb vylepšit.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D31832
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
doprava, dotazník, informace, kvalita, služby, traffic, questionnaire, information, quality, services