Návrhy nákresných jízdních řádů pro tzv. bílé jízdy na lince pražského metra A

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Drdla, Pavel
dc.contributor.author Nedoma, Jaroslav
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:28:46Z
dc.date.available 2014-09-22T12:28:46Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/58068
dc.description.abstract Práce se v první řadě zabývá výpočtem dílčích intervalů v jednotlivých úsecích celé linky pražského metra A. Doba obratů souprav ve stanicích je jedním ze základních parametrů určujících nejmenší možný interval, proto se v práci počítají ve všech stanicích na zmíněné lince. Bude třeba sestavit také závěrové tabulky ve stanicích, které napomohou k řešení rychlostních kódovacích tabulek a tím k co nejpřesnějšímu určení minimálního intervalu. V práci musí být bráno v úvahu zabezpečovací zařízení LZA na lince A, které je dalším faktorem ovlivňujícím maximální propustnost tratě. cze
dc.format 139 s. cze
dc.format.extent 4710230 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject metro cze
dc.subject podzemní dráhy cze
dc.subject nákresné jízdní řády cze
dc.subject bílé jízdy cze
dc.subject jízdní doby cze
dc.subject underground eng
dc.subject graphical timetables eng
dc.subject white rides eng
dc.subject driving time eng
dc.title Návrhy nákresných jízdních řádů pro tzv. bílé jízdy na lince pražského metra A cze
dc.title.alternative Graphical timetables drafts for the so called white rides on the line A of the Prague underground eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the calculation of the sub-intervals in the individual sections of the whole line A of the Prague underground. Time for turning the train sets in the stations is one of the basic parameters which determine the smallest possible interval, therefore in the thesis they are calculated in all stations on the line. It will be necessary to draw up the interlocking tables in the stations, which will help to solve the Speed code table and thus to determine the minimum interval the most accurately. The LZA interlocking system on the line A must be taken into account as another factor which affects the maximum traffic-carrying capacity of the track. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D30407 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Student úspěšně obhájil bakalářskou práci a uspokojivě zodpoveděl všechny dotazy zkušební komise. cze
dc.identifier.stag 24752 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet