dc.contributor.advisor |
Drdla, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Nedoma, Jaroslav |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:28:46Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:28:46Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/58068 |
|
dc.description.abstract |
Práce se v první řadě zabývá výpočtem dílčích intervalů v jednotlivých úsecích celé linky pražského metra A. Doba obratů souprav ve stanicích je jedním ze základních parametrů určujících nejmenší možný interval, proto se v práci počítají ve všech stanicích na zmíněné lince. Bude třeba sestavit také závěrové tabulky ve stanicích, které napomohou k řešení rychlostních kódovacích tabulek a tím k co nejpřesnějšímu určení minimálního intervalu. V práci musí být bráno v úvahu zabezpečovací zařízení LZA na lince A, které je dalším faktorem ovlivňujícím maximální propustnost tratě. |
cze |
dc.format |
139 s. |
cze |
dc.format.extent |
4710230 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
metro |
cze |
dc.subject |
podzemní dráhy |
cze |
dc.subject |
nákresné jízdní řády |
cze |
dc.subject |
bílé jízdy |
cze |
dc.subject |
jízdní doby |
cze |
dc.subject |
underground |
eng |
dc.subject |
graphical timetables |
eng |
dc.subject |
white rides |
eng |
dc.subject |
driving time |
eng |
dc.title |
Návrhy nákresných jízdních řádů pro tzv. bílé jízdy na lince pražského metra A |
cze |
dc.title.alternative |
Graphical timetables drafts for the so called white rides on the line A of the Prague underground |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the calculation of the sub-intervals in the individual sections of the whole line A of the Prague underground. Time for turning the train sets in the stations is one of the basic parameters which determine the smallest possible interval, therefore in the thesis they are calculated in all stations on the line. It will be necessary to draw up the interlocking tables in the stations, which will help to solve the Speed code table and thus to determine the minimum interval the most accurately. The LZA interlocking system on the line A must be taken into account as another factor which affects the maximum traffic-carrying capacity of the track. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30407 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student úspěšně obhájil bakalářskou práci a uspokojivě zodpoveděl všechny dotazy zkušební komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
24752 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |