Digitální knihovnaUPCE
 

Learning Styles Informed Instruction in English Classes

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The thesis deals with English language teaching based on respecting learners' learning styles.It discusses especially modification of instruction in relation to the learning styles proceeding from the preferred representation system (visual, auditory and kinesthetic style). Respecting learners' learning styles is combined with practising learning strategies. In the practical part, action research conducted in a selected class of a lower secondary school is presented. Its aim was, on the basis of the diagnosis of learners' learning styles, to conduct adequate English language teaching and to evaluate this intervention from the perspective of the teacher as well as the learners.

Rozsah stran

114 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

D31013

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

learning styles, visual type, auditory type, kinesthetic type, differentiation, action research, styly učení, vizuální typ, auditivní typ, kinestetický typ, diferenciace, akční výzkum

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced