Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu vybraného odběratele

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vlčková, Vladimíra cze
dc.contributor.author Bártová, Kristýna
dc.date.accessioned 2014-09-22T12:27:27Z
dc.date.available 2014-09-22T12:27:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/57844
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá výkonností dodavatele pohledem jeho odběratele. Nejprve je vymezen pojem výkonnost, problémy spojené s hodnocením výkonnosti a přístupy a metody, které se k měření a hodnocení výkonnosti používají. V rámci metody Balanced Scorecard je rozebrána zákaznická perspektiva. Dále jsou popsána jednotlivá výstupní měřítka zákaznické výkonnosti. Byl zrealizován výzkum pomocí dotazníku zaměřený na vnímání výkonnosti vybraného dodavatele pohledem odběratele. Výsledky výzkumu byly vyhodnoceny a byly určeny problémové oblasti, ve kterých by se měl dodavatel zlepšit, aby ho odběratel lépe vnímal. cze
dc.format 87 s. cze
dc.format.extent 1693011 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject výkonnost dodavatele cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject loajalita zákazníka cze
dc.subject retence zákazníka cze
dc.subject hodnocení a měření výkonnosti cze
dc.subject supplier performance cze
dc.subject customer satisfaction cze
dc.subject customer loyalty cze
dc.subject customer retention cze
dc.subject evaluation and measuring of performance cze
dc.title Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu vybraného odběratele cze
dc.title.alternative The perception of supplier performance from a selected subscriber point of view eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with supplier performance viewed by its customers. First, the term performance is defined as well as problems associated with performance evaluation and approaches and methods used to measure and to evaluate the performance. Within Balanced Scorecard method customer perspective is analyzed. In addition, different output scales of customer performance are examined. Research has been performed using a questionnaire focused on the perception of the performance of the selected subscriber looking in customer's perspective. The results were evaluated and problem areas in which the subscriber should improve himself to enhance customer's perception were identified. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D32015 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Co bylo v práci myšleno pravděpodobností nákupu 100 %. Existuje u analyzovaného podniku konkurence? Má analyzovaný podnik nadstandardní vztah se svými odběrateli? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 24357 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet