dc.contributor.advisor |
Vlčková, Vladimíra |
cze |
dc.contributor.author |
Bártová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:27:27Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:27:27Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57844 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výkonností dodavatele pohledem jeho odběratele. Nejprve je vymezen pojem výkonnost, problémy spojené s hodnocením výkonnosti a přístupy a metody, které se k měření a hodnocení výkonnosti používají. V rámci metody Balanced Scorecard je rozebrána zákaznická perspektiva. Dále jsou popsána jednotlivá výstupní měřítka zákaznické výkonnosti. Byl zrealizován výzkum pomocí dotazníku zaměřený na vnímání výkonnosti vybraného dodavatele pohledem odběratele. Výsledky výzkumu byly vyhodnoceny a byly určeny problémové oblasti, ve kterých by se měl dodavatel zlepšit, aby ho odběratel lépe vnímal. |
cze |
dc.format |
87 s. |
cze |
dc.format.extent |
1693011 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
výkonnost dodavatele |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
loajalita zákazníka |
cze |
dc.subject |
retence zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnocení a měření výkonnosti |
cze |
dc.subject |
supplier performance |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
cze |
dc.subject |
customer loyalty |
cze |
dc.subject |
customer retention |
cze |
dc.subject |
evaluation and measuring of performance |
cze |
dc.title |
Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu vybraného odběratele |
cze |
dc.title.alternative |
The perception of supplier performance from a selected subscriber point of view |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with supplier performance viewed by its customers. First, the term performance is defined as well as problems associated with performance evaluation and approaches and methods used to measure and to evaluate the performance. Within Balanced Scorecard method customer perspective is analyzed. In addition, different output scales of customer performance are examined. Research has been performed using a questionnaire focused on the perception of the performance of the selected subscriber looking in customer's perspective. The results were evaluated and problem areas in which the subscriber should improve himself to enhance customer's perception were identified. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D32015 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Co bylo v práci myšleno pravděpodobností nákupu 100 %. Existuje u analyzovaného podniku konkurence? Má analyzovaný podnik nadstandardní vztah se svými odběrateli? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
24357 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |