dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
|
dc.contributor.author |
Ryšavá, Denisa |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-22T12:27:13Z |
|
dc.date.available |
2014-09-22T12:27:13Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/57806 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zmapovat sociálně pedagogické instituce podporující funkční a dysfunkční rodiny s dětmi v regionu Lanškrounsko. V první části práce je vymezení základních pojmů, jako je rodina a sociálně pedagogické instituce. V další kapitole se věnuji charakteristice regionu Lanškrounsko a práce pokračuje podrobnými informacemi o institucích, které se v regionu nacházejí. V druhé části se již věnuji samotnému výzkumu a vyhodnocení získaných dat. |
cze |
dc.format |
63 s. |
cze |
dc.format.extent |
1485310 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
region Lanškrounsko |
cze |
dc.subject |
rodiny s dětmi |
cze |
dc.subject |
sociálně pedagogické instituce |
cze |
dc.subject |
rodinná centra |
cze |
dc.subject |
domovy dětí a mládeže |
cze |
dc.subject |
families with children |
eng |
dc.subject |
social and educational institutions |
eng |
dc.subject |
family centers |
eng |
dc.subject |
homes for children and youth |
eng |
dc.title |
Sociálně pedagogické instituce podporují funkční a dysfunkční rodiny v regionu Lanškrounsko |
cze |
dc.title.alternative |
Social and educational institutions supporting function and dysfunction families with children in the region Lanškrounsko |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hájková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the project is to map social and educational institutions supporting function and dysfunction famalies with children in the region Lanškrounsko. In the first part of project is definition of basic concepts as a family and social and educational institutions. In the next chapter I focus the description of region Lanškrounsko and project continues details about institutions which are in the region. In the second part of project I devoted of research and evaluation of the data obtained. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D31888 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
\par{
Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práce připravená. Zodpověděla všechny dotazy členů komise. Obhajoba proběhla řádně.\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
23353 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |