dc.contributor.advisor |
Lenoch, Václav |
|
dc.contributor.author |
Litvák, Pierre
|
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:18:05Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:18:05Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/56417 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána automobilová diagnostika, komunikace na sběrnici CAN, převodník STN1110 a vývojové prostředí LabVIEW. V praktické části je cílem této bakalářské práce vypracovat návrh převodníku dle doporučeného schématu výrobcem a na základě tohoto návrhu vytvořit přípravek, kterým bude možno sledovat komunikaci na sběrnici CAN v nákladních vozidlech, na kterých se dnes používá pro komunikaci protokol SAE J1939. Dalším krokem pak je vytvoření obslužného programu ve vývojovém prostředí LabVIEW, ve kterém bude možno zadat některé požadované sledované veličiny například otáčky motoru, zatížení motoru, teplotu atd. a posléze je monitorovat v čase. Dále bude možno pomocí programu vyčítat paměť závad. |
cze |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
1728273 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
diagnostika |
cze |
dc.subject |
OBD |
cze |
dc.subject |
SAE J1939 |
cze |
dc.subject |
CAN |
cze |
dc.subject |
převodníky |
cze |
dc.subject |
LabVIEW |
cze |
dc.subject |
diagnosis |
eng |
dc.subject |
interpreters |
eng |
dc.title |
Diagnostika nákladních vozidel pomocí převodníku |
cze |
dc.title.alternative |
Diagnosis of truck by the use of interpreter |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is dividing into the theoretical part and into the practical part. In the theoretical part is described automobile diagnostic, communication at CAN bus, interpreter STN1110 and development environment Lab VIEW. The object of practical part of this bachelor thesis is to devise interpreter based on scheme recommended from manufacturer and then create product, which allows scan communication at CAN bus in truck, where is current using for communication a protocol SAE J1939. Next step is making a program in development environment LabVIEW. In this program will be possible to enter some required monitored quantities for example engine RPM, engine load, temperature etc. and then monitor it over time. Next function of this program will be diagnostic trouble codes. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30104 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své bakalářské práce. Po prezentaci bakalářské práce zodpověděl dotazy vedoucího~bakalářské práce. V diskusi o bakalářské práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
24200 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |