Digitální knihovnaUPCE
 

Ekonomické a managerské vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2014

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickým a manažerským vyhodnocením prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce. Práce je zaměřena na zhodnocení situace v Pardubicích a porovnání se situací v hlavním městě Praze. V práci jsou použity k hodnocení kvalitativní i kvantitativní metody šetření. V závěru práce obsahuje doporučení na zefektivnění této aktivity.

Rozsah stran

55 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D30682

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Sociální vyloučení, chudoba, sociální integrace, sociální rehabilitace, bezdomovectví, streetpaper, časopis Nový prostor, obecně prospěšná společnost, sociální firma, Social exclusion, poverty, social integration, social rehabilitation, homelessness, streetpaper, magazine "Nový prostor", a non-profit society, social business

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced