Ekonomické a managerské vyhodnocení prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá ekonomickým a manažerským vyhodnocením prodeje časopisu Nový prostor jako nástroje sociální integrace občanů znevýhodněných na trhu práce. Práce je zaměřena na zhodnocení situace v Pardubicích a porovnání se situací v hlavním městě Praze. V práci jsou použity k hodnocení kvalitativní i kvantitativní metody šetření. V závěru práce obsahuje doporučení na zefektivnění této aktivity.
Rozsah stran
55 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D30682
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Sociální vyloučení, chudoba, sociální integrace, sociální rehabilitace, bezdomovectví, streetpaper, časopis Nový prostor, obecně prospěšná společnost, sociální firma, Social exclusion, poverty, social integration, social rehabilitation, homelessness, streetpaper, magazine "Nový prostor", a non-profit society, social business