Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Čech, Jan
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:14:06Z
dc.date.available 2014-06-19T10:14:06Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55752
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem segmentace B2C trhu. V rámci teoretické části jsou zpracovány podklady pro následné využití segmentace při analýze dat z marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren z hlediska jejich vnímání nástrojů podpory prodeje a zvyšování loajality. cze
dc.format 97 s. cze
dc.format.extent 6101319 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject Segmentace cze
dc.subject B2C cze
dc.subject trh cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject kamenné lékárny cze
dc.subject nástroje podpory prodeje cze
dc.subject faktorová analýza cze
dc.subject shluková analýza cze
dc.subject Segmentation eng
dc.subject market eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject stone pharmacies eng
dc.subject tools of sales promotion eng
dc.subject factor analysis eng
dc.subject cluster analysis eng
dc.title Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání podpory prodeje a loajality cze
dc.title.alternative Client segmentation of the pharmacies in terms of the perception of sales promotions and loyalty eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Grosová, Stanislava cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated The main topic of diploma thesis is segmentation on B2C market. The theoretic part consist basic frame for using B2C segmentation in analytic part of diploma thesis. Analytic part is focused on marketing research of clients of stone pharmacies in relation with tools of sales promotion and tools increasing customer loyalty. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30241 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Během obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Jaké nástroje mohou zvyšovat loajalitu zákazníků lékáren v současných podmínkách rostoucí konkurence na trhu kamenných a internetových lékáren? Pro využitelnost výsledků segmentace je klíčová možnost snadné identifikace zákazníka z hlediska jeho příslušnosti k segmentu. Diskutujte problém v podmínkách kamenných lékáren. Domníváte se, že měření zraku v lékárně bude pro zákazníky důvěryhodné? Na str. 36 máte znázorněnou inovační křivku. Z jakého literárního zdroje jste čerpal? Jak byste ji interpretoval? Student otázky zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 24264 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet