Vnitřní analýza image města Nové Město nad Metují
Diplomová práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá vnitřní analýzou image města Nové Město nad Metují. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. V první části nalezneme teoretická východiska důležitá pro pochopení vztahů a souvislostí, jenž jsou stěžejní pro následující výzkum. Nalezneme zde identifikaci pojmů image, město, marketing města, komunikace a analýza image. Druhá kapitola je zaměřena na současný stav města Nové Město nad Metují, který výrazně ovlivňuje celkový obraz města. Třetí část je věnována výsledkům dotazníkového šetření, které probíhalo mezi obyvateli Nového Města nad Metují a které odhaluje, jak město vnímají sami občané. Ve čtvrté, poslední kapitole, jsou na základě výsledků výzkumu navržena doporučení k možnému zlepšení image města.
Rozsah stran
125 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D29471
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
image, image města, analýza image, město Nové Město nad Metují, image, image of the town, image analysis, town Nové Město nad Metují