Porovnání analytických nástroju v oblasti SEO optimalizace a využití Google Analytics pro vyhodnocení úspěšnosti internetových obchodů
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnání metod webové analytiky a přiřazení vhodných analytických nástrojů k jednotlivým metodám. Nejdříve popisuje faktory ovlivňující optimalizaci pro vyhledávače a základní pojmy SEO. Dále se práce podrobněji zabývá nástrojem Google Analytics a ukazuje práci s nástrojem na reálných datech.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informatika ve veřejné správě
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D28835
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
webová analytika, SEO, Google Analytics, analýza návštěvnosti, Web Analytics, SEO, Google Analytics, Web Traffic Analytics