Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s.
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce pojednává o marketingovém pojetí konkurenční výhody u vybraného podniku a také o řízení výkonnosti. V práci jsou popsána teoretická východiska konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a jejich měření. Ve druhé části práce jsou kvantifikovány konkurenční výhody podniku a je ověřováno jejich užití pro strategické cíle firmy. V závěru jsou uvedena zhodnocení a navržena doporučení pro ještě lepší výkonnost v budoucnu.
Rozsah stran
90 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení (1. část)
práce není přístupná (2. část)
práce není přístupná (2. část)
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28509
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, měření konkurenční výhody, analýza silných a slabých stránek produktu, ukazatele hodnocení výkonnosti, klíčové faktory úspěchu, CSF, KPI, kultovní značky, competitiveness, competitive advantage, competitive advantage measuring, analysis of the product's Strengths and Weaknesses, performance indicators, critical success factors, CSF, KPI, cult brand marks