Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza a hodnocení výkonnosti Rodinného pivovaru Bernard a. s.

Diplomová práce

Abstrakt

Tato práce pojednává o marketingovém pojetí konkurenční výhody u vybraného podniku a také o řízení výkonnosti. V práci jsou popsána teoretická východiska konkurenceschopnosti, konkurenční výhody a jejich měření. Ve druhé části práce jsou kvantifikovány konkurenční výhody podniku a je ověřováno jejich užití pro strategické cíle firmy. V závěru jsou uvedena zhodnocení a navržena doporučení pro ještě lepší výkonnost v budoucnu.

Rozsah stran

90 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení (1. část)
práce není přístupná (2. část)

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28509

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, měření konkurenční výhody, analýza silných a slabých stránek produktu, ukazatele hodnocení výkonnosti, klíčové faktory úspěchu, CSF, KPI, kultovní značky, competitiveness, competitive advantage, competitive advantage measuring, analysis of the product's Strengths and Weaknesses, performance indicators, critical success factors, CSF, KPI, cult brand marks

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced