Uplatnění marketingu ve vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Drahotská, Hana
dc.contributor.author Balážik, Jan
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:56:28Z
dc.date.available 2013-07-20T01:56:28Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52482
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vybranou společnost. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a analytické. V teoretické části se zabývá vývojem marketingu od jeho vzniku až po současnost a to jak ve světě, tak v České republice a novým trendům v oblasti marketingu. Analytická část je pak věnována firmě Conti - výroba razítek Trodat a tvorbě marketingového plánu především s využitím nových marketingových trendů. cze
dc.format 58 s., 2 s. obr. příl. cze
dc.format.extent 1711662 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový plán cze
dc.subject nové trendy marketingu cze
dc.subject vývoj marketingu cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing plan eng
dc.subject new marketing trends eng
dc.subject development of marketing eng
dc.title Uplatnění marketingu ve vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Application of marketing in selected companies eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor's thesis is creating of marketing plan for the selecte company. The work is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part examines with the development of marketing from its beginning to the present, both worldwide and in the Czech Republic theoretical part of this thesis. Then discusses new trends in marketing. The analytical part of this work is production company "Conti - výroba razítek Trodat", creating a marketing plan for them, especially with the use of new marketing trends. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28438 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 17858 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet