Umělá inteligence v PC hrách a její modelování

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Neradová, Soňa cze
dc.contributor.author Januš, Jan
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:55:01Z
dc.date.available 2013-07-20T01:55:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52252
dc.description.abstract Práce představuje základní principy použití umělé inteligence (UI) při vytváření PC her. Teoretická část je rozdělena na tři části: Vysvětlení základních pojmů z této oblasti, dělení UI z hlediska herních žánrů a nakonec na popis mechanismů UI v konkrétní hře. V praktické části je představen editor na tvorbu UI, ve kterém je vymodelována mapa s určitou UI postav, které se na ní pohybují. cze
dc.format 52 s. cze
dc.format.extent 2569155 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject UI cze
dc.subject umělá inteligence cze
dc.subject PC hra cze
dc.subject modelování cze
dc.subject A* algoritmus cze
dc.subject AI cze
dc.subject artificial intelligence eng
dc.subject PC game eng
dc.subject modeling eng
dc.subject A* algorithm eng
dc.title Umělá inteligence v PC hrách a její modelování cze
dc.title.alternative Modeling of artificial intelligence in PC games eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This thesis introduces the basic principles of using artificial intelligence (AI) in creating PC games. The theoretical part is divided into three parts: An explanation of basic concepts, dividing AI in terms of game genres and finally a description of AI mechanisms in a specific game. In the practical part an AI editor is introduced. There is a modelled map, with a set of AI characters, created in this editor. These characters move on the map. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D28769 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Bakalářská práce byla zpracována na požadované úrovni. Autor představil základní problematiku umělé inteligence a její propojení do počítačových her. Cíl práce byl splněn. Zkoušený zodpověděl dotazy a připomínky členů komise. cze
dc.identifier.stag 18602 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet