Zhodnocení podnikatelské činnosti internetového obchodu Macenauer.eu
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zaměřuje na analýzu internetového obchodu Macenauer.eu podniku Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM. Zprvu pojednává o teoretickém základu v oblasti elektronického podnikání zaměřujícím se na elektronický obchod. Dále následuje analýza samotného internetového obchodu Macenauer.eu z jeho designového a funkčního hlediska, na jejímž základě jsou stanoveny návrhy pro zkvalitnění internetové činnosti podniku.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D28459
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Macenauer.eu, internetové obchody, internetový marketing, B2C, B2B, Macenauer.eu, e-shops, internet marketing, B2C, B2B