Virální marketing korporací ve světě
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce analyzuje současný stav využití virálního marketingu ve vybraných společnostech v Evropě a USA. Cílem bakalářské práce je porovnat využití virálního marketingu ve vybraných společnostech a upozornit na možnosti dalšího rozšíření.
Rozsah stran
43 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28836
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
virální marketing, marketing, internet, komunikace, sociální sítě, viral marketing, marketing, internet, communication, social networks