Možnosti rozvoje elektronického obchodu
ČlánekStatus neznámýpeer-reviewedpublishedDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
The aim of this paper is analyze the possibilities in advancement of e-shop, especially possibilities of automation and integration in order to implement business
procedures and operations able to use all available electronic communication and
distribution channels, and in particular the internet infrastructure. The paper is based
mainly on an analysis of the behavior of Internet users and their habits of online shopping.
Rozsah stran
p. 30-41
ISSN
1211-555X (Print)
1804-8048 (Online)
1804-8048 (Online)
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice.
Series D, Faculty of Economics and Administration.
25 (3/2012)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
open access
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47940-25
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
e-commerce, e-shop, distribution channels, system integration, XML