Digitální knihovnaUPCE
 

Možnosti rozvoje elektronického obchodu

ČlánekStatus neznámýpeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The aim of this paper is analyze the possibilities in advancement of e-shop, especially possibilities of automation and integration in order to implement business procedures and operations able to use all available electronic communication and distribution channels, and in particular the internet infrastructure. The paper is based mainly on an analysis of the behavior of Internet users and their habits of online shopping.

Rozsah stran

p. 30-41

ISSN

1211-555X (Print)
1804-8048 (Online)

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 25 (3/2012)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47940-25

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

e-commerce, e-shop, distribution channels, system integration, XML

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced